L Ä T T N A D....

2010-02-18 | 12:18:30 | Allmänt


... är ordet.

Sitter i telefonkö hos arbetsförmedlingen och gjort i 24 minuter jätte roligt, tur att man har högtalare på telefonen hihu. Ska ringa in och berätta att jag fått ett jobb, sådär direkt och jag är så himla lättad över det. Så jäkla skönt att äntligen ha ett jobb och äntligen kunna ha lite pengar och kunna betala hälften av allt här hemma. OCH FRAMFÖR ALLT ATT INTE BEHÖVA GÅ HEMMA PÅ DAGARNA OCH RÖTNA SÖNDER! Så himla skönt att ha ett jobb att gå till på Måndag, visserligen är det utbildning hela första månaden och den lönen är bara provisionsbaserad så kan inte räkna med att man får några direkta pengar första löningen, och det är inte världens bästa jobb helt garanterat men det är ett jobb och det är pengar.

Ska snart pallra mig iväg till gymmet, efter 17 ska jag möta upp hjärtat vid hjalmar så ska vi handla sedan är det hem och laga middag och kan tänka mig att min karl kommer sten somna rätt tidigt idag eftersom han satt uppe och kollade på hockey och går upp vid kvart i 6 tiden. Han måste vara rejält pigg idag så att siA.. (;



Snorkling i Thailand 2010. ♥







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback