100218

2010-02-18 | 20:30:36 | Allmänt



Det blev ingen handling idag så jag gick bort till turren och köpte korv och köttbullar och stekte ihop och kokade lite makaroner. Så fab så man nästan kan börja gråta, men jaja det händer inte ofta utan jag är rätt duktig på att göra ordentlig middag. Sitter och kollar på Gränspolisen USA nu eller vaddetnuheter och bara TjiLLar i soffan. Är trött så funderar på om jag ska gå ner och lägga mig i sängen om en stund och kolla lite serier, eller om jag ohrkar gå ner och hämta tvsladden och kolla här uppe i soffan?

I morgon eller i helgen ska jag åka in till stan och leta efter en väska som är lite större, jag har massor av mindre väskor, men behöver en större nu känner jag. Skulle vilja ha en kofta oxå tyP.






Kommentarer
Aresabrina säger:

Great web site! I love the content, pics and hard work!

2011-03-13 | 20:08:47
Bloggadress: http://aresabrina.blogstie.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback