My milkshake brings all the boys to the yard, And their like.... It's better than yours.

2010-02-17 | 21:40:25 | Allmänt



Sitter och kollar på Efterlyst, som jag har saknat det programmet.  När det är slut ska jag börja att kolla på Grey´s Anatomy och det ska vi inte ens tala om hur mycket jag saknat att titta på har flera avsnitt att titta på, även One Tree Hill och om 19 dagar? kommer Gossip Girl.


Jag köpte en liten godbit igår när jag köpte semlorna, den såg så god ut så jag kunde inte låta bli och den delade jag och hjärtat på förut när vi kollade klart på Dumb & Dumber. I skrivandets stund så sprang jag iväg in till köket för att ta en banan för att stilla mitt sötsug jag har idag, helt plötsligt slår en tanke mig som med en 5kg tyngd att jag borde göra en banan milkshake.. tänkt och gjort! En banan, glass och lite mjölk om den blir för tjock - SINNES!









EEEEHH, milkshake musch is thäää thaaanG YO!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback