that´s the way aha aha.

2010-02-12 | 11:30:22 | Allmänt


Okej lite bättre idag men fortfarande nerstämd, skönt att det är helg så jag har hjärtat hemma hela dagen imorgon och på söndag. Och på söndag är det ju alla hjärtans dag, fårse om vi gör något speciellt eller om vi bra myser till det lite extra.

Har varit vaken sen halv tio men inte gjort något för femöre sedan jag vaknade, ska ta mig i kragen och äta frukost nu och sedan ska jag få ohrk till att ta bussen och sticka och träna hade jag tänkt. Får se om det blir nu under dagen eller om det blir lite senare. Ska kika på om det finns plats på The Wolfman imorgon med, bio är aldrig fel eller hur?




MikaelaMats





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback