CDON

2010-02-10 | 22:41:53 | Allmänt


Stekte lite mat åt min man där av fördröjningen, jag var inte speciellt hungrig efter träningen så jag tog två mackor och en banan istället. Till honom så stekte jag blodpudding, ägg och bacon. Perfekt att jag kunde steka upp den blodpuddingen till honom, jag äter (såklart! eftersom ni som känner mig kommer tänka såklart så la jag till det till er... snällt va?) inte blodpudding. Hjärtat är strax klar med uppsättningen av det han köpte på IKEA idag, han var igång för fulla muggar när jag klev innanför dörren förut, han har köpt den skoförvaringtbyrån vi kollade på igår och en spegel att ha över den. 



Fick hem ett paket med tre filmer idag; Taken, Supersugen och Seven Pounds.



Samlar på oss mer och mer..



Nya träningsskor och ett par shorts.



och en ny sportbh, stort hål på ryggen = mindre svettigt under den. Mycket bra, mycket bra.



Taada.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback