"underhållning på dina villkor"

2010-02-19 | 14:14:23 | Allmänt


.. mah hur ofta sänder dom den reklamen egentligen? Fan var och varannan reklam är Viasat tycker jag, Viasat in my BUTTTTTTT.

BRRRR, kom precis innanför dörren och helvete vad kallt det blir när det blåser, det är bara -4 men blåser  är jävligt, snön blåser rakt på ansiktet hela tiden. Men inne på gymmet var det varmt och svettigt, kan vara därför jag tyckte det var fruktansvärt kallt med (; Tog i rätt rejält idag, är rätt förvånad att jag inte kännt någon som hellst träningsvärk sedan jag började gymma igen, okej visserligen har jag inte kört någon styrka än men lite träningsvärk av hederlig kondition är inte helt ovanligt att få heller.

Nu ska jag iaf ta och äta lite lunch och kolla på ett avsnitt av Grey´s Anatomy och kanske ett avsnitt av OTH med. Hade tänkt åka in till stan idag och kolla om jag hittar någon väska men jag gör det imorgon istället så jag har något att göra på dagen, på kvällen funderar vi på att gå på bio ivartfall. Myspys ♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback