tummen upp för Sherlock Holmes.

2010-02-08 | 11:24:57 | Allmänt



Godmorgon, har sovit som en gris inatt och vaknade inte när hjärtat gick till jobbet vilket än skandal. Kan trösta mig med att han pussar mig hejdå även om jag sover ♥. Vi var ju som sagt på bio igår kväll och det blev Sherlock Holmes hade hört ifrån vissa att den var dålig men jag tyckte den va bra helt klart och alltid mysigt att ha den bästaste precis brevid en. Och när vi kom hem så kollade vi klart på LiarLiar och guuuuuuuud vad jag skrattade, hade totalt glömt av den filmen så tur att jag köpte på mig den.





Har ingen sett Sherlock Holmes än så gå och se den, den är ju lite speciell och man måste hänga med. Vet att den har gått ett tag men ingen klocka på den än hihu.

Nu ska jag ta och äta frukost och kolla på ett avsnitt av Drop Dead Diva.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback