Trött?

2010-02-08 | 21:20:46 | Allmänt


Sitter och myser lite i soffan, vi har precis kollat på Design: Simon & Thomas och ska snart slå på en film. Tror det blir I now pronounce you chuck and larry är lite småsugen på att kolla på den, var ett jäkla tagsedan typ... 2007 när den kom eller något liknande? Köpte ju den i helgen, och snart kommer det ett paket ifrån CDON på posten med ytterligare tre filmer nämligen Seven Pounds, Taken och Supersugen. När vi va i Thailand så hyrde vi film och såg på rummet en kväll vi vart trötta och den förta var Supersugen och jääääääklar vad jag skrattade, vilken klockren film... HUR KAN JAG HA MISSAT DEN? Helt underbar ju.



Nu ska jag ivartfall stänga ner datorn och sätta på en film. Sedan kommer jag inta sängen och sovläge (okej måste bädda rent sängen innan, dragit av dom gamla men inte satt på dom nya. Finns det förövrigt något jobbigare än att bädda rent sängen när man är trött?). Hepååååre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback