%¤#%&/%&)=)(/T&REW#%ER&TYGHIU )=US(YYEW(quwp

2010-02-11 | 19:54:52 | Allmänt



Ikväll är det inte min kväll, jag är på riktigt jävla skit humör och borde gå och gräva ner mig någonstans. Jag ska nog ta ett långt, varmt, avslappnande bad faktiskt, känns som om jag behöver det. Efteråt ska jag kolla på en film och sedan sova? låter som en bra planering just nu så hoppas den går vägen. Ska ta och skriva det första i min träningsdagbok med, gäller att öppna sig helt och hållet eller hur?

Har bara dammsugit och fixat övervåningen, jag har inte haft någon ohrk eller lust till att börja här nere ännu och kommer förmodligen INTE att få det heller. Torsdagen den 11 februari kan dra åt helvete.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback