träningsdagbok

2010-02-11 | 16:42:08 | Allmänt


Och så va jag hemma igen, meningen var att jag skulle köra ett enormt svettigt pass idag eftersom jag skulle träna ensam. Men precis när jag ska gå på bussen så får jag ett sms av Angelica, ringer upp och hon ber mig komma och träna i city istället och så blev det. Blev 45 min kondition och efter gymmet så sprang jag in en sväng på Åhlens för att köpa en skrivbok som jag kan ha som träningsdagbok, tror det kan vara nyttigt! Fick såklart med mig annat än bara skrivboken, som vanligt. Varför ska det vara så jäkla svårt att hålla fingrarna i styr och kunna säga "nej!" till en själv?

Nu ska jag sätta igång och städa. Det ska dammsugas, dammas av, och putsas fönster så jag har lite att göra, absolut inte för mycket men helt enkelt lagom. När hjärtat kommer hem så är det första jag gör att laga middag, kommer vid det laget vara hungrig som en varg. NU - STÄÄÄÄDA! Hepååååre!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback