Tacosallad.

2010-02-06 | 17:01:34 | Allmänt



Jag gjorde ju tacosallad förut bestående av gårdagens köttfärsrester. Tog och kokade upp lite ris och skärde upp tomat, gurka, sallad och självklart en bruk majs. Självklart så hade vi gräddfil, tacosås och ost på med. Fruktansvärt gott och lätt att göra med lite tacoköttfärs rester och grönsaker i kylen.




Kommer ställa mig och göra middag ikväll, sen middag idag med. Sen ska vi ev. på bio, har inte bestämt oss än den börjar inte förens 23.30 och det var bara 3 platser bokade så noll stress tyP. Får se vad som händer och sker om ett par timmar. Ska ta och visa upp mina skor jag köpte, har ändå inget bättre för mig för tillfället. :)  BTW, Hjärtat är klar med kabellisterna nu och det blev verkligen göra bra, supersnyggt att inte ha en massa sladdar längs väggarna!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback