svårstartad?

2010-02-22 | 06:46:46 | Allmänt


Jag är så himla svårstartad på morgonen, iaf vid den här tiden för jag sover egentligen som djupast nu tyP. Men det är det slut med nu när jag startar mitt nya jobb idag, YEEY en utbildning på en månad nu att börja med men den kommer säkert gå galant. Ska åka så jag har mycket tid på mig idag eftersom man inte vet ett skit om spårvagnar och bussar håller tider, vilket dom förmodligen inte gör med denna snön! Det är -14 ute, kommer frysa som en liten gris när jag går utanför dörren.

Nu ska jag ta och äta sedan ska jag fixa mig, jag glömde fråga vad man ska klä sig i och dom har inte sagt något så jag kommer köra på svart och fråga idag. Men man sitter inne på ett kontor så jag tror det är fri klädsel...



inte på sånt här mupphumör just nu, men det tar sig nog *BLINK BLIIIIIIINK*.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback