Sportlife, Backaplan.

2010-02-12 | 13:46:34 | Allmänt



Nu ska jag strax ta och gå till bussen för att åka till gymmet. Är inte så jättesugen idag som dagarna innan men det finns där fortfarande vilket är bra, har precis skrivit klart i träningsdagboken för i onsdags och igår. Känns lite lustigt att sitta och skriva sådär men jag tror på att det kan vara bra, se förändring i tankar och sådär. Idag ska jag inte träna tillsammans med Angelica som jag gjort nu i två dagar utan ensam här på backaplans Sportlife. Ska bli skönt att träna ensam, visst är det trevligt med sällskap men en helt annan grej att träna ensam med bara sina egna tankar och gärna ett par lurar i öronen som bara pumpar bra musik. (Undra vart jag lagt min mp3!)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback