sovmorgon..

2010-02-20 | 11:48:16 | Allmänt



Idag tog jag en ordentlig sovmorgon, vaknade för en liten stund sedan bara. (Hade inte min mobil ringt så hade jag nog fortfarande sovit!) Hjärtat ligger fortfarande och sover, han sa att han ville följa med in till stan då jag ska in och kolla efter en väska osv. ska börja göra mig iordning lite smått så får vi se om han hinner vakna undertiden, vill ju inte väcka honom.

Om det snöar ute? Jaa-a det kan man ju säga och det har kommit monster mycket snö under natten och våran gångväg in till huset som hjärtat skottar varje dag är nu snö täckt med ca 2dm-3dm. Frågan är varför snön är så svår att fånga på bild, det ser ut som det snöar lite på den tredje bilden, men det bara yrar helt vitt utanför.









En tjock snökant har lagt sig på alla våra fönster, och den byggs på hela tiden.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback