söndags kvällar som dom ska vara..

2010-02-21 | 20:06:56 | Allmänt



Sitter ner myst i soffan och smaskar på lite godis jag köpte förut på turren på vägen hem. Är dyngtrött och imorgon börjar jag på mitt nya jobb, dock är det en månads utbildning det första som händer men jag ser fram emot det lika mycket ändå och hoppas verkligen att jag kommer trivas. Ska nog ta och slå på en film eller lite serier och tjiLLa i soffan resten utav kvällen, kommer nog gå och lägga mig inte allt för sent idag. (Är lite nervös måste jag erkänna!) och en grej jag ska börja med är att gå upp så jag har TID på mig på morgonen, mycket tid och ingen stress är mitt nya mål. När utbildningen är klar så kommer jag jobba 8-17 tror jag dom sa, hjärtat jobbar 7-17 så vi har nästan likadanna tider, vilket är super bra.



söndags godis, Salt lakris och surt är refrängen. Viol sugisarna och lite svampar fick följa med oxå.

Vilket är erat favorit godis?
- mitt är helt klart salt lakris och surt.







Kommentarer
Juliusnatasha säger:

Excellent site.

2011-03-17 | 12:59:52
Bloggadress: http://juliusnatasha.blogbow.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback