SNÖÖÖÖIGT.

2010-02-09 | 16:02:39 | Allmänt




Det snöar ute och är - 5 så det gäller att ta på sig. Dock så vet jag att; ju mer jag tar på mig ju mer kommer jag svettas som en gris inne på IKEA. Men samtidigt, tar jag inte på mig ordentligt så kommer jag frysa när jag ska åka dit när man behöver vänta på bussar och gå från hållplatsen osv.... kluvet.

Håller på att göra mig iordning lite, tagit på mig annat än mjukisbyxor och ska slänga på lite mascara ungefär sen är jag fit for fight. Bussen går härifrån 16.33 sedan ska jag göra ett byte på hjalmar, aldrig åkte med buss till IKEA förut så det ska bli en ny upplevelse. Men måste stänga ner här om jag ska hinna till bussen. Hepåååre!






När jag kommer hem igen ska jag måla mina naglar i denna färgen. Köpte det för ett par dagar sedan men inte hunnit testa än så ska göra det idag.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback