Sherlock Holmes anyone?

2010-02-07 | 15:19:53 | Allmänt


Så nu har jag bokat och betalat bio, den filmen som fanns som vi kunde tänka oss var Sherlock Holmes, inte dom bästa platserna men det går säkert bra. Söndagsmys med bio är aldrig fel, att mysa i biomörkret med den bäste ♥






Hjärtat sitter och spelar egrann och jag har diskat och fixat lite. Gucci ligger här brevid mig på våran monsterpläd och leker kurrmaskin. Ska ta och greja lite till sedan ska jag nog börja tänka på att göra middag om ett tag. Bion börjar ju 20.45. Så vi åker väl in vid 20 eller ngt liknande och då ska vi vara mätta och belåtna och lite snacks ska få till att få plats i magen. - Ingen bio utan snacks.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback