semlor, semlor, semlor i stora lass!

2010-02-16 | 15:11:03 | Allmänt



Har kommit hem ifrån grejen på Arbetsförmedlingen och herrejösses vad segt det var, får väl se när jag ska dit nästa gång skulle få ett brev hem tydligen. Men har ett jobb på g och om jag har tur så får jag det, måste ha ett jobb och inkomst och skiter faktiskt totalt i om det är ett skitjobb, får helt enkelt nöja mig! När jag gick av bussen här hemma så slog det mig att det faktiskt är fettisdagen idag och det innebär SEMLOR, så jag gick in på Mohlin´s (ett superduper bageri som ligger här hos oss! SÅ goda bröd och bakelser!) och köpte en varsin till mig och hjärtat som vi ska mumsa ikväll.

Just nu gör jag absolut ingenting, hade tänkt sticka iväg och träna men jag har så fruktansvärt ont i magen så kommer aldrig kunna köra kondition idag ivartfall. Om det inte går över tills imorgon ska jag ta och ringa och rådfråga för det gör fruktansvärt ont imellanåt. Typ som blandning mellan kramper och mensvärk? EHH?





Semlorna är garanterat helt fantastiska.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback