sängläge?

2010-02-09 | 23:15:13 | Allmänt



Jag är helt slut och kan somna vilket sekund som hellst ungefär. Mötte som sagt upp hjärtat vid IKEA lite efter fem, det blev en runda där inne för att från början kolla på golv men dom hade inget som föll oss i smaken. Köpte med mig en fårfäll när jag ändå gick förbi dom och sedan ett par ljus, en ljusbricka och en matskål och en vatten skål till Gucci. Kollade på ett skoskåp vi tänkte köpa och ha i hallen, vi har alldeles för mycket skor redan som inte får plats någonstans och det blir bara mer och mer hela tiden. (Någon gång ska jag ta och fixa så jag kan ha mina klackar nere i någon utav de stora gaderoberna.). Vi gick och handlade lite på Coop med sedan åkte vi hem och jag gjorde middag och idag blev det - stekt falukorv, stuvade makaroner och kokta morötter. Och nu är klockan en himla massa och jag ska som sagt inta sängen, blir nog en film i sängen att somna till kan jag tänka mig.

Imorgon ska jag upp i någorlunda tid, ska besöka arbetsförmedlingen imorgon och skriva in mig som arbetssökande. Jag har aldrig trott spec mycket på arbetsförmedlingen men jag ska ivartfall ge det en chans och se om det händer något annorlunda. Jag är ivartfall extremt trött på att bara gå hemma och möggla sönder så något måste hända snart. Imorgon skaffar jag mig förmodligen ett nytt gymkort med, förändring sa jag!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback