salt lakris.

2010-02-08 | 13:49:47 | Allmänt



Okej jag har förstått att efter ha varit utomlands i fyra veckor så hänger man inte riktigt med i svängarna med nya saker osv. Ahlgrens bilar (SALTA BILAR!) fick jag syn på igår vid bion och jag som är en riktig jävla sucker för salt lakris vart såklart tvungen för att köpa och smaka, glömde dock av dom under bions gång (läs: sour creme snacksen fyllde min mage!) och idag är det måndag dvs. inget godis på hela veckan. Frågan är hur tusen jag ska kunna hålla fingrarna i styr i en hel vecka? OCH NÄR TUSAN KOM DESSA IN PÅ MARKNADEN?

För tillfället så ligger dom på byrån vi har i hallen och bara läskar mig varje gång jag går förbi, borde ta och lägga in dom i skaferiet någonstans låååångt in så jag inte ser dom och glömmer av att dom finns där.

.. Nu blev jag ju hungrig, dax för att äta lunch snart och det blir gårdagens pastagratäng. Är det okej att säga att man lagar riktigt god mat ibland? Näh, lunch var det.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback