Pannkakor gjorda med kärlek.

2010-02-14 | 17:26:36 | Allmänt









Pannkakorna vart super smarriga som vanligt, jag har alltid vaniljsocker i mina pannkakor dom blir dubbelt så goda då enligt mig. Gjorde en liten sats så vi fick några i magen innan vi ska käka ikväll på Hard Rock och så att hjärtat fick lunchlåda till jobbet. Pappa var precis här en snabbis och sa hej (han skulle egentligen lämnat min bakform men den glömde han hemma!) och tidigare idag var Mats mamma här en sväng så lite besök har vi haft.

Nu ska jag mysa i soffan en stund, sedan tänkte jag göra mig iordning för ikväll.   :)






Kommentarer
Tommymaiken säger:

I am so happy that this site finally is back to maintain its peak position.

2011-04-15 | 09:39:16
Bloggadress: http://tommymaiken.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback