överkokt

2010-02-15 | 13:10:55 | Allmänt


Otaggad, oändligt trött och seg i min hjärna. Det är som överkokt havregrynsgröt i min hjärna idag, pappa var här och lämnade kakformen och han hade köpt en blender till mig och hjärtat. Så nu kan jag börja göra smoothies igen och det hurrar jag över. Min pappa är en riktig guldklimp ♥

Jag har varit vaken sen 10 tiden men inte gjort något speciellt, städat undan lite och ska snart ta och dammsuga och ta och få i mig lite lunch. Funderar starkt på att göra en banan/kiwi smoothie nu när jag kan och för att inviga blendern, men keso och banan är fruktansvärt gott det med whät tå då? får suga på den karamellen lite medans jag dammsuger helt enkelt.










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback