natti natt.

2010-02-10 | 22:48:43 | Allmänt





Svårt att fånga på bild uppenbarligen, men blev jätte bra och den passar perfekt. Min älskling är den bästa!



Gucci ligger här brevid och myser i sin vanliga ordning.


Nu är jag trött så jag ska gå ner och borsta gaddarna och inta sängen, blir en film i sängen att somna till. Igår somnade jag innan vi hann börja på någon film, men idag ska jag allt titta lite. Ska träna imorgon igen, blir på dagen då det är mindre folk.. skönare så än då alla är där och det är helt tjockt av folk som står och väntar på maskiner i alla hörn och kanter. Hepåååre!





Kommentarer
Alexandra, KAKHUSET ♥ säger:

guu så söt Gucci är! ♥

2010-02-10 | 23:30:17
Bloggadress: http://www.kakhusets.se
livsstilar.se säger:

Hej, ny blogg-tävling att vinna 6ooo kr hos nelly.com.

Besök gärna min blogg och delta <3<3<3<3

2010-02-11 | 00:59:18
Bloggadress: http://livsstilar.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback