minus fjorton?

2010-02-11 | 11:43:47 | Allmänt




Okej, inte alls kallt ute. Kan detta verkligen stämma? Fruktansvärt kallt ute isåfall, blir ingen promenad om det är -14 utomhus även fast solen är framme för jag kommer nämligen frysa ihjäl. Har iaf fått i mig min frukost och sitter och funderar på om jag ska dammsuga nu eller efter jag har tränat? Tar nog och tränar först faktiskt är riktigt sugen på att få svettas lite. Trodde jag skulle ha lite träningsvärk idag efter gårdagen med tanke på att jag inte har tränat på jagvetintehurlänge och min kondition ska vi inte ens tala om. Den är verkligen i botten så att siA men det ska det bli ändring på och roligt att jag faktiskt har riktig lust att gå till gymmet. Hoppas den lusten till att få svettas stannar kvar tills det har gått in och blivit en rutin att träna 4-5 dagar i veckan.



Dagens frukost (ja jag får ofta dille på olika grejer, och denna månaden är det uppenbarligen yoghurt/filmjölk, havrekuddar, müsliemix och russin.) och ett glas apelsinjuice till det. Frukost har jag blivit bra på att äta det senaste året och det är jag stolt över, innan slarvade jag jämt och ständigt. Inte tala om när jag gick i skolan och aldrig åt frukost utan sov hellre i 10min extra. VÄÄÄRDELÖST!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback