Midnight Fantasy

2010-02-05 | 14:57:52 | Allmänt




Har fortfarande inte åkt in till stan men nu är jag ivartfall påklädd, som jag sa ingen brådska. (Har suttit i morgonrock och gått i mina fårisar hela morgonen/förmiddagen) Har gjort lite sen lunch bestående av äggröra, bacon och lite tomat. Det är gott, snabbt och enkelt.. Så nu när jag har lite mat i magen så ska jag dra på mig lite mascara och ytterkläderna, sedan så ska jag åka in till stan och försöka hitta en present och lite smått till mig själv.





Köpte en mascara och en parfym på taxfreen på Phukets flygplats.

Diorshow - bästa mascaran
Parfym - Britney Spears, Midnight Fantasy

Jag har aldrig ägt en Britney parfym innan, tycker dom är snäppet för söta egentligen men denna gillade jag så jag köpte den. Köpte lite smått och gott i Thailand som jag tänker visa när jag ohrkar med, hihu. NUUUU ska jag ta och fixa mig det sista och åka så jag kommer iväg någon gång. Heepåååre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback