middags DAX!

2010-02-19 | 20:06:21 | Allmänt



PUH, nu har jag satt mig halft i soffan efter allt rännande. Har varit och veckohandlat på Coop tillsammans med hjärtat och vi behövde ta en taxi hem med alla jäkla påsar, vi vägrar släpa på 4 stora, tunga papp påsar i detta oväder. Som tur va så mötte vi en av hjärtats arbetskamrater som snällt erbjöd sig att köra hem oss. TACKAR!

Direkt jag kom hem så satte jag igång med att packa upp allting, satte på en tvättmaskin + tömde kattlådan och dammsög nedervåningen och nu håller jag på att göra middag men den är alldeles strax klar, tur för jag är helt utsvulten tyP. Köpte två böker på Coop, tänkte börja på en ikväll.



Någon som läst någon utav dom?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback