Leave my door open, just a crack.

2010-02-17 | 15:21:13 | Allmänt






Favoriter, köpte ett par stjärnformade örhängen i Thailand 2008 dom jag var helt frälst i men dom glömde jag tyvärr hemma hos Manne och inte fått tillbaka dom än, dom jäklarna (hihi) glömmer dom varje gång dom varit här. SÅÅÅÅÅ jag köpte helt enkelt ett par nya liknande nu när jag var där, dom har monstermycket fina örhängen där nere från märket "strawberry" tror jag det heter. Billiga, fina och super bra!




Märkte på bild hur mycket det glittrade om mina ögon, det gör det inte irl. Händer verkligen inte ofta att jag sminkar mig med ögonskugga på vardagar utan använder det bara på fest vanligtvis men idag var jag lite sugen uppenbarligen.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback