kramgo.

2010-02-12 | 22:04:52 | Allmänt



Sitter i soffan och är dödstrött, hjärtat ligger och halvsover brevid mig. Ikväll har vi verkligen inte gjort många knop, lagade middag och sedan gick jag bort en sväng till turren för att jag var sugen på nötter och efter det har vi båda bara suttit här i soffan och slö kollat på tvn ungefär.





Gucci gillar att ligga på en och här ligger han på Älsk, hur du än ligger ska han ligga på dig. På morgonen har jag alltid en katt som trampar mig på magen och lägger sig på magen/brösten. Han vill även att jag ska vakna ibland och då börjar han slicka och buffa på en som om han vore en hund. Min gosekatt..





Träningen gick förövrigt extra bra idag, svettades som en liten gris sista stunden och kände hur energin som jag har kvar bara rusade ur mig. Körde bara kondition idag med, känner att jag måste få upp den ordentligt ska snart börja med lite styrka men vill ha ett bra "flås" innan så jag inte dör med detsamma. Imorgon blir det nog inget gym och inte heller på söndag. Men på måndag är det dax igen, ska nog boka så jag har något pass inbokat i mitten av veckan med, förmodligen S-core eller BodyPump. Nu ska jag kika lite på tvn igen.. :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback