Hapå

2010-02-12 | 13:14:06 | Allmänt



Har precis kollat klart på Miami Ink, inte alls sugen på att göra en ny gaddning, lovar. Det är ju fredag idag och jag har ingen anning om vad som händer och sker för fem öre, det var prat om fyllepulka tidigare i veckan, jag rycker på axlarna och följer strömmen. Börjar komma igång i huvudet och ska skriva lite i min nya träningsdagbok om onsdagen och torsdagen så jag inte glömmer av det innan jag får ner det i den.



fick en liten suprise leverans av pappa, Hapå och brunost. Godaste brunosten gör Tine ofc. och Hapå är en klass för sig. Gottit..




Köpte två hjärtformade ljuslyktor på Åhlens igår. Dom ger ifrån sig ett supermysigt ljus och dom får stå på den nya "byrån" i hallen ett tag.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback