Guldfynd

2010-02-07 | 16:41:27 | Allmänt


Ringar är något jag längtar efter, ringar är något jag vill ha. När guldfynd hade gett 4 bloggare sina favoriter? såg jag en gullig guldring jag absolut kan tänka mig. Guldringen med fem hjärtan med diamanter "Nevnariens favvo!" och även "Lindas favvo!"  en enkel, slät ring i silver som man kan beställa gravyr på. 

Tog och kikade igenom Guldfynds alla hjärtansdag broschyr här på nätet nyss, och fanns egrann jag kunde tänka mig. Den släta silverringen skulle jag dock vilja ha i en bredare variant en den Linda hade valt nu när jag såg att det fanns. :) 





Denna får någon jättegärna ge mig närsom hellst... Tokgullig!





Eller en lite bredare variant av denna med egen gravyr. Möh, sådan ska jag nog ta och köpa till mig själv i veckan faktiskt. Har en liten aning om vad jag vill att det ska stå på ringen med, hihu.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback