fredags kväll med Alvedon.

2010-02-27 | 16:37:45 | Allmänt



Jag har kanske inte nämt att jag har en helt jävla otrolig tandvärk, eller tja inflammation i visdomstanden räknar man det som tandvärk? NÅVÄL, jag får ivartfall iaf knappra Alvedon som en tok. Väntar på att få en tid hos tandläkaren, måste ändå dit och laga ett hål som jag skulle gjort direkt efter Thailand, men så himla lätt att skjuta upp det då jag inte är speciellt förtjust i att gå till tandläkaren.






låg nere i sovrummet och tittade på serier medans hjärtat satt och spelade och ohrkade inte ha en massa gormande på samma gång som jag va superduper koncentrerad på OTH. Annars brukar jag sitta uppe men inte igår kväll. HÖHÖ..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback