fredags bakning.

2010-02-19 | 22:25:07 | Allmänt



Just nu står det en kladdkaka i ugnen och göttar till sig extremt.



Inviger idag en utav mina nya former, äntligen köpt en med avtagbara kanter.



"ditt jävla ägg"



jag är lite crazy idag och testar att ha i banan, mosade bananen på en tallrik innan jag hällde i den i resten av smeten. Tror det kommer bli superdupergott!


Nu ska jag bara vänta i 10 min till sedan är det nog dax att ta ut den kan jag tänka mig, ska slänga in den i frysen när den svalnat lite så den blir sådär monstergod hade jag tänkt mig. Har tom. lite vispgrädde hemma som jag ska vispa upp, men bara lite. Den får verkligen inte sno kladdkakan!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback