EH la, LAAA!

2010-02-16 | 21:05:14 | Allmänt



Sitter och kollar runt lite medans OS är på i bakgrunden, är inte direkt intresserad men samtidigt inte helt ointresserad heller så även om hjärtat inte sitter här med mig så får det ändå stå på. Jag är helt usel på det här med skidskytte och allt vad det nu är som är men ändå så kan jag inte låta bli att titta ibland.

Jag tänkte ta och sova någorlunda tidigt idag, dels för att jag fortfarande är trött och dels för att jag ska upp i tid imorgon, berättar vad jag ska göra imorgon. Får vara en liten hemlis sålänge, så jag inte får otur. Nä, känner att det snart är dax för sängen, vi hade tänkt gå bort med skräp till återvinningstationen men vette fasen om jag ohrkar det just nu. En varm dusch och sedan en härlig säng är vad som lockar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback