DAX FÖR FREDAGS MYYYYYYYYS!

2010-02-19 | 16:15:21 | Allmänt



Det går verkligen inte att fånga snön på bilden, den vägrar vara med, men jäklar vad det snöar ute. Om ca 1h ska jag ta och bege mig emot backaplan för att möta upp hjärtat. Det har brummat ett jäkla tag utanför huset och kikade precis ut och en utav grannarna kommer inte loss ur snödrivorna, undra om dom vet vad skotta innebär?



Får nog ta och bli lite lösgodis sedan borta hos turren, är sinnes gottesugen. Dom har inte lite godis där borta utan mer än 400 sorter och det är riktigt svårt att hålla sig till en liten påse. Helt omöjligt istortsätt om jag är den som håller i skeden och påsen om jag ska vara ärlig. HEHEHE!







Kommentarer
Mikaela Urbom säger:

myspys :D

2010-02-19 | 16:27:02
Bloggadress: http://mikaelaurbom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback