dagens små shopping..

2010-02-21 | 19:51:45 | Allmänt



Nu är jag hemma igen och varit ett tag visserligen, kom hem runt 17.30 tiden någon gång. Började direkt med maten vad hur hungrig som hellst, tar på krafterna att små shoppa tydligen. Kom hem med lite blandat, en ring, hårnålar, 4 par leggings, 2 caridigans, thisa, ett par örhängen och en väska. Träffade även upp Angelica en liten snabbis som köpte en present till hennes och Rickards 1 1/2 dag som är idag. :)





Ringen ifrån H&M, den är monsterstor och charmig. Jag är så himla ovan med att bära ringar nu för tiden men nu jäklar ska jag köpa på mig massvis med ringar. Väntar fortfarande på min tummring jag köpte rån Guldfynd, eftersom den skulle graveras så fick jag den inte direkt.



Två par tjockare ifrån BikBok och ett par svarta och två vanliga par ifrån Lindex. Örhängen ifrån Bijoux.



till vänster ifrån Kappahl svart med nitar runt även i nacken och två fickor framtill. Till höger en grå ifrån Gina Tricot med fickor framtill och lite längre, eh vene vad det heter riktigt. fallande?



stor thisa ifrån H&M.



stor väska jag ska ha fram och tillbaka från jobbet (Jätte svår att fånga på bild!) och hårnålar från H&M.








Kommentarer
Fabiananna säger:

This is the coolest web site I have seen for ages, excellent work and content.

2011-05-10 | 15:56:30
Bloggadress: http://fabiananna.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback