Cake

2010-02-25 | 21:16:03 | Allmänt



Kan nog inte vara slappare och segare än vad jag är just nu, är mätt som jagvetintevad och känns som om jag ska spricka. Gjorde min djungelgryta idag, fast hade inte ris så det räckte så jag tog faktiskt tagatelli och sedan blandade jag i grytan där och det blev minst lika gott om inte godare ändå. Absolut något jag kommer ta igen även om det finns ris hihu.. Cake började precis på tv3 vet att jag sett den men kommer inte ihåg den för fem öre så den ska jag ägna min uppmärksamhet emot.



ser verkligen inte ut som att vara jättegott nu när det ligger i en lunchlåda och är nerkylt men gott äre iaf. Tänkte jag skulle dela med mig av mitt recept i ett senare inlägg, låter väl bra? :)

Min älskling kom hem med två stycken semlor förut, så när det är paus i filmen ska jag gå och ta min och smaska på. Jag brukar vanligtvis bara äta en semla om året, men detta blir min tredje semla iår, som det kan bli ibland.












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback