biomys och restaurang besök?

2010-02-20 | 12:19:54 | Allmänt


Nu när jag har tänkt lite så känner jag inte alls för att ge mig ut i det här vädret just nu, väska kan vänta tills imorgon (Ja, jag vet att det ska fortsätta såhär.). Vi hade tänkt att gå på bio ikväll, hoppas att det fortfarande går. Tänkte även käka på Spice Of Thailand men om det går att fullfölja våra planer är bara att invänta och se verkar det som just nu. Tror aldrig det blev några biljetter bokade igår så jag tänkte kolla efter om det fortfarande finns några kvar över huvudtaget. Om det finns några kvar så ska jag även ringa till Spice Of Thailand och se om vi behöver boka bord eller inte, känns inte som om det kommer vara överdrivet mycket folk utomhus idag?

Då är frågan ska man gå till Bergakungen som vi alltid gör eller ska man faktiskt ta och gå på biopalatset när S.o.t ligger precis brevid biopalatset? Känns som om biopalatset är ett bättre val just idag med tanke på snön.



Bergakungen, verkligen en kanon bio :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback