Biomys ikväll..

2010-02-07 | 18:49:28 | Allmänt




Sitter proppmätt som planerat efter min supergoda pastagratäng. Kollar lite på The Hills och inser att "är tusen slutade jag kolla på det egentligen?" har missat massor tydligen. Ska snart börja göra mig iordning sitter i mjukisar och en stor tshirt och sådär kan jag ju inte gå ut eller hur? Hoppas att det får plats lite snacks i min mage, är förbannat sugen på det nämligen. Ska ta bussen in till stan kvart i 8 så vi har mycket tid på oss. Dom senaste gångerna har det nämligen blivit lite för stressigt för min del, har varit där precis på minuten (och minuten försent!) så man får ställa sig i kön och hämta ut biljetterna och inte hinner köpa något snacks ungefär.

Imorgon ska jag sätta mig och söka mer jobb, funderar på att skriva ut CV och sticka iväg och dra igenom hotellen är i stan. Sedan behöver jag köpa några par leggings osv. så in till stan måste jag åka imorgon, kan passa på att kolla på den där silverringen jag bloggade om i inlägget före då med... Näh, nu är The City på tvn istället, missat hur mycket som hellst även där så tar och går ner och gör mig iordning nu istället. Funderar på att platta håret t.o.m. hihu. Later!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback