biokväll.

2010-02-13 | 21:42:36 | Allmänt



Nyss kommit hem ifrån bion. Den va sådär alltså, trodde den skulle vara bättre tyP men det är alltid mysigt att gå på bio med mitt hjärta som tur är. Vi var och käkade på MAX innan, tar alltid friscomålet när jag är där för älskar nämligen det brödet. Dom gångerna jag gör egna hamburgare här hemma så köper jag alltid Fricsobrödet i affären, sinnes gott.

Sa ju att det inte skulle bli någon träning idag men det blev det iaf, hade även tänkt att sola men solariet jag la mig i fungerade inte och jag hade inte tid att vänta på att ett annat skulle bli ledigt så jag sket i det. Imorgon blir det iaf ingen träning utan det får vänta tills på måndag. Nu ska jag mysa ner mig i soffan.. Heepåre!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback