100228

2010-02-28 | 11:19:29 | Allmänt



Min visdomstand dödar mig nästan, jag kan inte sova ordentligt på nätterna nu utan det bultar, bultar, bultar och stramar så jag vet inte vart jag ska ta vägen. Knarkar Alvedon men det är meningslöst uppenbarligen för det gör lika ont hela tiden, jag måste alltså till en tandläkare snabbare än snabbast egentligen.  BUFUCKINGHU!

Jag har varit uppe ur sängen sedan 10 tiden, väntar mest på att hjärtat ska vakna men det kommer han nog inte göra på en stund, har han inte vaknat vid 12 så går jag nog ner och väcker honom! Ska ta och äta frukost nu är riktigt hungrig och se en film tänkte jag. (En bulle ska jag med ta, jösses vad gott!).







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback