vackra landskap

2010-12-11 | 05:07:53 | Allmänt


Nu är jag nästan helt klar, funderar på om jag ska sätta på lite smink eller inte. Ska ändå svettas lite sedan så känns onödigt, kan berätta imorgon vad vi ska göra idag så jag inte avslöjar något för den ovetande. (det där är lite avslöjande men tror inte det är så stor risk att hon skulle se detta innan) men som sagt, imorgon delar jag med mig utav det hela. Ska packa ner dom sista sakerna och sedan äta frukost och bege mig emot bussen därefter. Bjuder på ett par bilder ifrån ridturen på min favorit tjej i det underbara vädret i torsdags sålänge. Så jäkla vackert ute med all denna snö... och ridvägarna vid Hafsten är guldvärda. Ja ni kan ju se själva. Snön var riktigt djup på många ställen då vägarna inte är speciellt använda nu under vintern så vi pölsade där i snön och vi älskade det båda två, donnan var pigg som fan och liknade en studsboll många gånger under ritten. tokfia.













Kommentarer
kurdisk muslimsk tjej <3 säger:

Godmorgon<3

Hoppas du får en underbar dag<3

KrAmSiSaR sötnos =)

<3

2010-12-13 | 09:22:06
Bloggadress: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback