overallen it is.

2010-12-02 | 13:09:26 | Allmänt


Har precis diskat och ska hänga upp tvätten som nyss blev klar, sedan slänga i en maskin till och därefter så ska jag snart bege mig till stallet.  Min tanke är att jag ska till std efter stallet men kanske behöver ändra på det, har en stund till att tänka igenom det hela. Måste springa över till grannen och fråga om hon har lust att vara hundvakt ett par timmar imorgon med, håll tummarna för att hon kan! :) Ser att det är många som har det jävligt kallt idag, här i göteborg så har vi -11 iaf hemma hos oss. Brukar vara kallare i stallet och jag måste verkligen köpa ett par vinterridskor, det är apkallt om fötterna och en overall är oxå en sak jag är väldigt inne på att köpa, dom är så himla bra dom där ridoverallerna, man håller värmen riktigt bra i dom!

Denna kommer ifrån Hööks, namnam vad varmt och gott!









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback