121017

2010-12-17 | 08:08:22 | Allmänt


Det fungerade inte att blogga igår eftermiddag/kväll så det blev inget pågrund av det, var faktiskt inne och försökte flera gånger. Man kan ju fråga sig vad jag gör vaken nu kl. 8 på morgonen, jo serrni jag ska iväg på äventyr. Vad får ni veta vid ett senare tillfälle, ska berätta för er senare idag vad jag gjorde igår och hur fantastiskt det gick. Men först - jag har en tid att passa och det är en bit dit så måste lägga i en högre växel, måste stanna på en tapp och köpa värktabletter med mitt huvud dör nämligen snart.






Kommentarer
bitterfittan säger:

hoppas ditt stackars huvud mår bättre idag!

2010-12-18 | 16:32:05
Bloggadress: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback