braiga söndagar

2010-12-14 | 00:04:54 | Allmänt


Jag levar allihopa och jag kom hem igår kväll men jag somnade som en gris strax efter en timma jag kom hem. Hann hoppa in i duschen och ge hjärtat en hej/godnatt puss ungefär, helt körd var jag. Gårdagen var helt kanon, vaknade upp hemma hos min kära syster och vi tog och åt frukost och stack därefter ut till hästarna och gick ut på en promenad i ca. en timma. Kanon väder och kanon sällskap, även F och Rex följde med ut. Vi fixade sedan i stallet och därefter iväg till morfar som bjöd på julbord + en julklapp var, älskade morfar. ♥ Sedan droppade dom mig vid färjan så tog jag bussen till stallet och fixade där och kelade med min egna kille som jag haft abstinens efter och därefter HEM till mitt hjärta och våran älskade säng... somnade som sagt väldigt tidigt igår.


Greta (carefulnågonting) växer som bara den, ska bli riktigt intressant att se vad hon blir för typ av häst. Hon är ett halvblod med inriktning hopp och är 1år, kalasgo tjej.



Pistolen stod och surade i ena hörnet av hagen men kom snart i full fart han med.







lite cirkuskonster.











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback