snart är det julafton!

2010-12-15 | 11:02:22 | Allmänt


Jag är så jävla trött om kvällarna, det är helt sick jag kan somna vid 20-21 utan några som hellst problem - antar att jag är inne i en fas då jag är trött hela tiden. Igår så var jag med pappa inne i stan en sväng, vi lunchade och även S var med sedan handlade jag ett par tröjor, lite underkläder och fick en lånetelefon ifrån 3 med mig hem då jag lämnat in min på lagning.

Jag har ett par julklappar kvar att köpa så jag kommer nog åka in till stan imorgon eller till helgen och försöka hitta dom. Ska baka lussekatter, pepparkakor och julgodis med någon dag i helgen eller i början av nästa vecka, det är ju snart julafton hörrni! Har ju bakat massa julgodis och gott ännu?


Hittade en hiskeligt gammal nokia som jag har haft i ett par dagar nu frams till jag fått lånetelefonen.



lite rött nu till jul.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback