pju!

2010-12-07 | 12:57:14 | Allmänt



Pju, tur att jag kollade i kalendern nyss hade nämligen helt glömt av att hovslagaren skulle komma idag. Jag sitter just nu i telefonkö med SJ och ska boka biljett till sthlm tor när det bär iväg till Bali, men har köplats nummer 34, lär få vänta ett tag. Deras hemsida har jag bara fått felmeddelande på två dagar i rad nu så trött på det så att siA. Flyget upp var rövdyrt så det får bli tåg, hoppas fan det går nu annars så dör jag. Har tagit så jag har bra med marginal att ta mig till flygplatsen - det innebär att om tåget mot förmodan skulle bli inställt eller en jäkligt sent så hinner jag köra upp, eller slänga mig på en buss. HOPPAS ALLT GÅR SMIDIGT, OCH ATT JAG LÅNGT IFRÅN MISSAR PLANET!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback