lunch a´la thai.

2010-12-21 | 16:59:45 | Allmänt


Min frisör ringde mig när jag var på AF, hon hade varit extremt klantig igår kväll och grejat med en stavmixer med sladden i och ni kan ju få gissa hur det hade gått? Hon kommer inte kunna jobba på ett bra tag vilket resulterar i att jag kommer få låta James sköta mitt hår under den tiden. Han är duktig han med så det är ingen big deal. Men ja, idag blev det alltså inget frisörbesök för mig utan på torsdag klämde hon in mig i Js schema. Efter AF så tog jag och stack till thaien och köpte med mig lunch hem. Varit på en långpromenad med Sally och sedan fixat lite här hemma, håller på att tvätta för fulla muggar.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback