daddy time!

2010-12-14 | 11:29:32 | Allmänt


Jag har träningsvärk i min mage, hur kan jag ha det är frågan? Nåväl den är inte speciellt jobbig, känns när ska ställa mig upp typ HAHAHA! Jag sitter och söker lite jobb osv. att det ska vara så svårt att hitta ett jobb? hua hoppas denna jävla pesten släpper snart, säkert lägligt till jag sticker till Bali i två veckor, brukar vara så. Idag ska jag träffa pappa över en lunch i stan och sedan blire nog lite shopping, måste hitta en klänning till bröllopet med har lite smått panik där kan jag erkänna. Helt fel årstid att hitta en fin turkos klänning tyP.

Jag ska ta och fundera ut vad jag är sugen på till lunch idag, det slår mig nog snart. Hjärtat ska på julbord på torsdag med sitt jobb, böh vill oxå! (Bara dom som arbetar på företaget som får följa med alltså inte deras respektive) Jag ska inte hänga läpp för det, blir nog att boka julbord tillsammans med pappa någon dag.









Kommentarer
junitjej säger:

Det där ser gott ut!

2010-12-14 | 19:50:00
Bloggadress: http://junitjejen.se
lovisa säger:

sv: ja det är svingott:D

2010-12-14 | 21:55:25
Bloggadress: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback