advent

2010-12-05 | 22:32:24 | Allmänt


Detta är en liten del av det jag köpte på Ullared, en ny adventsljusstake och jag älskar den.





Detta står i hallen på byrån, så himla söta tomtar dom hade på Ullared alltså. Ångrar att jag inte köpte fler, åker vi ner en gång till innan jul så kommer jag lätt plocka på mig om dom finns kvar, samt ett par till min syster, hon kommer bli lika förälskad i dom hon.



Sedan köpte jag julgardin och lite smått till köket, i samma stil som adventsljusstaken så fanns det ljushållare formade som en snöboll med en liten luvtomte i varje, så söta.



julduk med.








Kommentarer
STOCKHOLMSJENNA - Livet som ryttare i storstan säger:

fina prylar, speciellt adventsjulstaken

2010-12-06 | 20:10:55
Bloggadress: http://stockholmsjenna.blogg.se/
Gaymasen säger:

Åh, craving! Vill till Ullared. Aslänge sen jag var där :D

2010-12-07 | 00:29:37
Bloggadress: http://gaymasen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback