2010, om några timmar är du snart slut.

2010-12-31 | 11:11:15 | Allmänt


Sista året på 2010 är här, ingen som har missat det va? Jag har börjat dagen med att boka in egrann jobb, känns rätt skönt att veta att jag ska jobba vissa dagar så inte allt blir akut hela tiden. Kommer komma upp i rätt många timmar i Januari vilket känns riktigt skönt. Att vara vikarie är kanske inte helt fyskam?

Nåväl, förutom jobb så har jag ätit egrann gröt. Ska ställa mig och diska nu och därefter ska jag åka till stallet och ta en härlig ridtur, hann ju inte igår blev inringd för jobb när jag var påväg ut så jag va bara där och mockade, fixade all mat, tog in honom och myste lite innan jag stack igen. Våran kväll är inte planerad och det ända vi faktiskt har inplanerat är att vi ska kolla på fyrverkerierna iår igen vid operan, ev. ifrån ramberget denna gången. R ska fira med oss vad vi än gör, time will tell i vilket fall som hellst så kommer jag vara nykter om jag behöver jobba till morran. Har ni några speciella nyårsplaner?


R säljer fyrverkerier på sitt jobb så han hade en massa med sig igår när jag hämtade upp honom.








Kommentarer
elina säger:

fiii blogg :D

2011-01-03 | 00:22:45
Bloggadress: http://weelcometomylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback